Tirsdag, september 07, 2010

søg på mxracing.dk

Velkommen, Gæst
Venligst Log på eller Registrer.    Glemt adgangskode?

CCE Racing.
(1 viser) (1) Gæst
Gå til bundenSide: 12
EMNE: CCE Racing.
CCE Racing. 8 Måneder, 1 Uge siden Karma: 2

_KUNENA_BBCODE_HIDEIMG

CCE Racing
Nystartet MotoCross Team. Nyheder, fotoalbums, profiler af kørerne og forum med diverse indlæg fra cross verdenen.

Cceracing.dk er et nystartet cross team med Brian Jørgensen fra Crosscenter Esbjerg som ophavsmand. Teamet har plads til både begyndere og øvede kørere. Gå ind på siden og kig dig lidt omkring, måske er det et team du gerne vil være en del af.
janmx
Fresh Boarder
graphgraph
graph
Bruger offline Klik her for at se denne brugers profil
cceracing.dk Sted: Esbjerg
Sidste redigering: 2009/12/28 12:36 Af janmx.
Janmx
Login eller registrer for at tilføje et indlæg.

Sv:CCE Racing. 7 Måneder, 4 Uger siden Karma: 2
Så er siden blevet opdateret, med ny forside, samt fotoalbum med foto af næsten alle kørerne. Vores online løbskalender med link til omtale af løbene er ligeledes blevet opdateret, så den udover DMU's løb også indeholder blandt andet klubmesterskaberne hos VMCC og OMCMX.

Forsiden: cceracing.dk/

Billeder af kørerne: Fotoalbum

Forum og løbskalender: Forum tryk på menupunktet "kalender" og brug dropdownmenuen "måned" for at spole frem gemmen året

Jan
janmx
Fresh Boarder
graphgraph
graph
Sidste redigering: 2010/01/11 01:20 Af janmx.
Janmx

Sv:CCE Racing. 7 Måneder, 4 Uger siden Karma: 7
Hej CCE.

Brug mxbook på mxracing.dk til jeres team.

Opret f.eks. en gruppe hvor alle jeres medlemmer kan skrive om hvordan det gå i teamet.

mxbook
Lindhardt
Gold Boarder
graphgraph
graphgraph
Køn: Mand MXracing Sted: Høng Fødselsdag: 01/01

Sv:CCE Racing. 7 Måneder, 3 Uger siden Karma: 2
Tvivler egentlig på at jeg kan få teamet til at berette ret meget, de har alle travlt med at oprette og skrive deres egne kørerblog på vores nye side, samt med sponsorjagt

Er egentlig heller ikke sikker på jeg helt forstår hvordan MXbook fungerer endnu, men det kan jeg vel finde ud af

Jeg troede faktisk dette var stedet at skive om sit mx team:
MX Teams
Indlæg og svar om Teams i Danmark og øvrige udland. Fortæl lidt om dit MX team

Men hvis det du mener er, at jeg ikke skal skrive mere her, så må du jo lige give lyd

Jan
janmx
Fresh Boarder
graphgraph
graph
Sidste redigering: 2010/01/13 15:13 Af janmx.
Janmx

Sv:CCE Racing. 7 Måneder, 3 Uger siden Karma: 7
Hej Jan.

Forummet her har nogle år på bagen, og mxbook er et helt nyt tiltag.

mxbook fungere på sammemåde som facebook, hvor man i fælleskab kan meddele om hvad der sker med ens motocross.

Det kan da godt være at ingen gider bruge mxbook, men det er da et forsøg vær at prøve.

Og ved at at bruge mxbook kan man vinde store præmier i form af bannerreklame. Og det er lidt nemmere at få en sponsor, når man kan tilbyde reklameplads på mxracing.dk.

Desværre skriver mange på deres egne hjemmesider uden at nogle læser det, så hvorfor ikke bruge et medie som har mange læsere og hvor man kan vise sponsorene at de får noget for deres penge.

Og når man alligevel har skrevet på ens egen hjemmeside, så kan man da ligesågodt ligge teksten ud på en af de meste sete sider inden for motocross.

Prøv mxbook, vis dine sponsore du er aktiv ved at linke til dine indlæg på mxbook.

Det er gratis at bruge mxbook, så man mister ikke noget ved at prøve.
Lindhardt
Gold Boarder
graphgraph
graphgraph

Sv:CCE Racing. 7 Måneder, 3 Uger siden Karma: 2

_KUNENA_BBCODE_HIDEIMG

Lindhardt skrev:
Hej Jan.

Forummet her har nogle år på bagen, og mxbook er et helt nyt tiltag.

Jeg kan godt fornemme der ikke er så stor aktivitet her på forum, men jo mere folk bruger det...

Lindhardt skrev:
mxbook fungere på sammemåde som facebook, hvor man i fælleskab kan meddele om hvad der sker med ens motocross.

Det kan da godt være at ingen gider bruge mxbook, men det er da et forsøg vær at prøve.

Og ved at at bruge mxbook kan man vinde store præmier i form af bannerreklame. Og det er lidt nemmere at få en sponsor, når man kan tilbyde reklameplads på mxracing.dk.

Jeg er ikke helt fortrolig med MX book, men er da villig til at give det en chance, selv om vore sponsorer umiddelbart virker meget tilfredse med reklamepladsen hos cceracing.dk - men det er klart, at kan vi tilbyde reklamer på 2 websider bliver det endnu mere attraktivt for sponsorene. Jeg viderebringer forslaget til de ansvarlige for sponsorplejen.

Lindhardt skrev:
Desværre skriver mange på deres egne hjemmesider uden at nogle læser det, så hvorfor ikke bruge et medie som har mange læsere og hvor man kan vise sponsorene at de får noget for deres penge.
Nu er vi jo kun et lille team med 29 aktive kørerer, men det er da absolut min fornemmelse at folk læser det vore kørere skriver på deres blog på
cceracing.dk - desværre er vort forum så nyt endnu, og sæsonen ikke startet, at mange af dem ikke er kommet længere end til bare at oprette deres blog.

Lindhardt skrev:
Og når man alligevel har skrevet på ens egen hjemmeside, så kan man da ligesågodt ligge teksten ud på en af de meste sete sider inden for motocross.
Jeg skal viderebringe dette til vore kørere, når jeg får taget mig sammen til at sætte mig ind i hvordan MXbook virker.

Lindhardt skrev:
Prøv mxbook, vis dine sponsore du er aktiv ved at linke til dine indlæg på mxbook.

Det er gratis at bruge mxbook, så man mister ikke noget ved at prøve.

Tak for rådet, Jeg skal som sagt videregive dit forslag til de kørere der er ansvarlig for sponsorpleje i teamet.

Med venlig hilsen.
Jan/CCE Racing.
janmx
Fresh Boarder
graphgraph
graph
Sidste redigering: 2010/01/16 17:58 Af janmx.
Janmx

Sv:CCE Racing. 7 Måneder, 3 Uger siden Karma: 7
Hej Jan

Tak for dine svar... det er dejligt med tilbagemeldinger.

mxracing.dk skal i selvfølgelig bruge til at gøre opmærksom på jeres hjemmeside.

Når folk læser her på siden, bliver de måske mere nysgerrig og klikker ind på jeres side, og derved får i eksponeret jeres sponsore mere.

Med venlig hilsen
Lasse Lindhardt
Lindhardt
Gold Boarder
graphgraph
graphgraph

Sv:CCE Racing. 7 Måneder, 2 Uger siden Karma: 2
Hej Lindhardt.

Jeg vil prøve at besvare din påstand så godt jeg kan. Så vidt jeg er orienteret er MXRAXING.DK en nyhedsside, der formidler nyheder fra MX verdenen?

Da jeg kom til siden første gang, og så i havde et forum hvor i opfordrede til at man fortalte om sit MX Team, var min tanke, at her var et glimrende sted hvor jeg kunne fortælle MX verdenen, at der var kommet et nyt team ved navn CCE Racing.

Det var jo en nyhed, hvilket i formidler, ligesom nyheden om CCE Racing også har været på såvel Cross nyt.dk som Mxgalleri.dk
Når vi er helt klar kommer der også en officiel pressemeddelelse. Udgangspunktet har altså været at vise folk vores nye team, gøre dem opmærksomme på vores eksistens, og da vi er stolte af vores TEAMs webside, vil vi klart nok også gerne vise den frem.

Så jo, vi har "brugt" jer til at gøre opmærksomme på vores eksistens, hvilket vel ret beset er det man bruger en nyhedsformidlende webside til. Og jo, når folk klikker ind på vores side får vores sponsorer mere eksponerings tid, men hovedformålet var at sprede nyheden om et nyt team i den danske MX verden.

Tager du i betragtning, at jeg efter 5 poster figurerer som "mest aktive bruger" på jeres forside, kan jeg ret beset hævde, at MXRACING.dk også får noget ud af mit skriveri, da der kommer gang i jeres forum, som derfor også burde få flere besøgende = mere eksponeringstid til JERES annoncører.

Da vi er en Team webside, og fortrinsvis beskæftiger os med det der sker i vores team, regnede jeg ikke med at vi på nogen måder kunne tænkes at have interesse konflikter. Skulle jeg have taget fejl, vil jeg gerne have du påpeger det her!

Jeg vil slutte med at gøre opmærksom på, at vi på vort forum har et forum der hedder "nyheder fra MX verdenen". Her kan nyhedsformidlere poste deres nyheder og linke dem direkte til deres egen site, enten ved at sende en mail til vores webmaster her, eller oprette en bruger på vores webside og poste selv. Når folk læser jeres nyhed på siden, bliver de måske mere nysgerrig og klikker ind på jeres side, og derved får i eksponeret jeres annoncører mere. Set fra mit lille hjørne af verden må det da betegnes som en win/win situation

Med venlig hilsen.
Jan

_KUNENA_BBCODE_HIDEIMG
janmx
Fresh Boarder
graphgraph
graph
Sidste redigering: 2010/01/20 19:41 Af janmx.
Janmx

Sv:CCE Racing. 7 Måneder, 2 Uger siden Karma: 7
Hej Jan

Pointsystemet er et system som for nyligt er sat op på prøvebasis.

Mxracing.dk har siden starten (År 2000) været en nyhedsside… men ønsker nu at prøve flere muligheder af, bl.a. mxbook, blog, video, pointsystem mv.

Prøve perioden vil være hele år 2010, og derefter bliver der gjort status.

Jeg er rigtig glad for at du bruger mxracing.dk og håber på flere aktive brugere af din type.

Læsere er der jo mange af på mxracing.dk, så det er bare de aktive bruge som der godt kunne være flere af.

Nu for vi se om det har interesse ud blandt MX folket.

Tak for dine svar og jeg kikker bestem ind på jeres hjemmeside.
Lindhardt
Gold Boarder
graphgraph
graphgraph

Sv:CCE Racing. 7 Måneder, 2 Uger siden Karma: 2
Velbekomme Ser frem til at du registrerer en bruger hos os, og til din feedback på vores side.

Jan

_KUNENA_BBCODE_HIDEIMG
janmx
Fresh Boarder
graphgraph
graph
Sidste redigering: 2010/01/20 22:45 Af janmx.
Janmx

Gå til toppenSide: 12

Login / Registrer